FREDAG, LÖRDAG & POKER

Fredagen blev då ungefär som planerat.
Conny & jag spelade poker.
GIck rätt bra lite senare dök också Mattias upp och kvällen var trevlig utan besök på krogen.
Lördagen va lugn med massa tv och slöande innan jag drog till Kopparberg och hälsade på Robert och Lotta.
Dom hade varit ute och plockat en massa svamp så efter en del whiskey och snack bjöds de på macka med svamp på.
Mycket gott med kantarellmacka kan jag tala om.
Natten hade efter detta kommit och refrängen va väl de man fick tänka på för idag kommer ju Patricia hem igen så man ska väl inte vara halv död då...

Vi hörs sen//Minearmy

Kommentarer
Postat av: maxxen

Fick du dig någon korv i Kopparberg ??

2009-08-23 @ 16:04:35
Postat av: Minearmy

Nej du men kantareller fick jag käka mycket gott va de :)

2009-08-23 @ 16:20:17
URL: http://minearmy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0