KNACK

Skallen knackar fan extra mycket idag...
Man kanske får skylla sig själv en del...
Va till Yvonne igår och drack en del med hon och hennes syskon.
Gott ochtreligt.
Silver Dollar blev de sen.
Rätt kul där med men som altid kände man ju alla...
Idag får vi se vad som sker, Conny och jag funderar på att ta hans bil och bara ut och åka vi får se....

Vi hörs sen//Minearmy

NYTT LIV

Fan de är ju skit tråkigt väder ute jämt nu.
Man blir då fan inte nå pigg och glad av de inte.
Sen sist har de inte skett så mycket tagit de lugn städat tvättat ja sån skit man måste göra.
Snart helg igen i alla fall men vet inte om de sker nå speciellt denna helg eller om jag ska chocka kroppen och vara nykter och städad...
Ja den som lever i morgon får se hur fan de blir.
Nya invånare i akvariumet har de kommit idag.
Lite räkor är inköpta tyckte synd om den sista räkan som va kvar...

Vi hörs sen//Minearmy

HUR ÄR DE MÖJLIGT

Hur jävla otroligt är de egentligen?
Hitta ett hus jag ville köpa i fredags.
Gjort klart allt idag för att lägga ett bud på det.
Huset har legat ute i över 430 dagar så pruta lite tänkte jag.
Vad fan har skett någon jävla jude har köpt huset igår.
Hur fan är de möjligt satan så arg man kan bli ibland...


FREDAG, LÖRDAG & POKER

Fredagen blev då ungefär som planerat.
Conny & jag spelade poker.
GIck rätt bra lite senare dök också Mattias upp och kvällen var trevlig utan besök på krogen.
Lördagen va lugn med massa tv och slöande innan jag drog till Kopparberg och hälsade på Robert och Lotta.
Dom hade varit ute och plockat en massa svamp så efter en del whiskey och snack bjöds de på macka med svamp på.
Mycket gott med kantarellmacka kan jag tala om.
Natten hade efter detta kommit och refrängen va väl de man fick tänka på för idag kommer ju Patricia hem igen så man ska väl inte vara halv död då...

Vi hörs sen//Minearmy

FREDAG IGEN

Då har veckan blivit helg då.
Drack lite whiskey igår med Benny & Yvonne.
De va trevligt rätt skönt att inte sitta hemma också.
Idag har jag glott lite på 2½man i väntan på att jag ska bestämma mig om resten av kvällen..
Whiskey blir de nog i alla fall.
Mattias & Conny skulle kika hit sen eller om vi går till Conny de får vi se.
Patricia ska sova hos en kompis så de spelar ju inte nån roll var vi är.

Vi hörs sen//Minearmy

POKER IGEN

Massa med friidrott har de ju varit senaste veckan.
Kul men nu får de va nog.
Tagit över Connys pokermatch nu han spela han va tvungen att åka.
Går rätt bra och tar mig så klart en whiskey till.
Gott och lugnt.

Patricia gjorde 2a dagen idag på högstadiet men har inte hört hur de va för hon drog med
kompis hem idag.
Men va katten jag klarar mig ska spela klart sen se Emma Green hoppa höjdfinalen...

I morgon fredag då blir de nog inte lika lugnt...

Vi hörs sen//Minearmy

TRÅKIG TID

Onsdag och idag börjar ungen skolan igen.
Högstadiet satan vad tiden går..
Annars är läget inte så annorlunda mot sist.
Börjar närma sig helg igen
Mattias skulle kika förbi på fredag och ta en grogg och snacka lite skit då.

Händer inte så mycket så jag får kladda när de händer...

Vi hörs sen//Minearmy

LÖRDAGSRAPPORT

Då har lördagen gått också.
Hade en lugn dag igår fram till kl 20 då jag bestämde mig att åka till Gränges.
Tanken va ju parken och grufnatta men de regna så in i helvete så jag åkte till Yvonne och titta på hennes nya lägenhet.
Jätte fin och jätte stor.
Tog massa whiskey med hon och 2 av hennes systrar.
Körde sen dom till parken men när jag kom hem fick jag höra att de va stängt så de va ju lite otur och klockan va ju inte ens 1 när dom hoppa av där...

Vi hörs sen//Minearmy

FIRA KORTET

Lördag och lite halv död är man ju
Festa lite med Conny igår vi firade ju hans körkort.
Även Bea va med och fira.
Hade de trevligt och drack massa god whiskey :)
Annars har de fan inte hänt mycket sen sist...

Idag står Patricia och Magda på Hammarbacken och säljer saker igen.
Själv har jag städat lite och funderar på hur man ska ta sej på Grufnatta i Gränges ikväll.
Conny ska på annan fest så han lär ju inte köra mig...

Nä lite friidrotts VM på tv nu

Vi hörs sen//Minearmy

STACKARS HUNDEN

Precis när hundens päls hade växt ut igen blev de veterinär besök.
Nu är hela undersidan sakad på stackarn.
Han hade utslag där som dom ville se närmare på så nu ska han äta medicin i 3 veckor.
3 olika sorter också ska han ha varje dag.
Huvudsaken han blir frisk, men dyrt som fan va de.
Nästan 2000 blev det med medicinen men de va det ju värt när han va dålig.
Kanske skönt trots allt att få lite fri hud i värmen för de kan inte va skoj att vara samojed i denna värmen...

Va hos Benny en sväng igår fast vi va uppe hos Bea...
Sen ut till Ställberg och hälsa på Mats en stund.
De gick ju bra de med gott med whiskey i alla fall även om de va lugna gatan igår de va ju bara tisdag.
Nä lite tv nu få se om de blir vattenfestival för mig i helgen...
Den som lever får se

Vi hörs sen//Minearmy

ROCK & BLUES FESTIVAL

Bluesfestival i Ludvika i helgen.
Dom säger på 2 dagar skulle de komma 10 000 personer.
Konstig matte de för igår va de fullt och de fick plats 2000 och blir de fullt idag med blir ju de 4000...
Någon kan inte matten.

Igår va de rätt lugnt tog lite vin och något glas whiskey med Nicklas.
Idag har jag haft lugnt men nu har jag tagit någon whiskey innan man ska upp på stan om de nu blir så.
Ska nog ut till Pia & Tomas innan och hälsa på lite är väl tankaen i alla fall.
Vi får se hur de blir med den saken lite senare.
Varmt som fan är de i alla fall.

Magda och patricia sålda saker på Hammarbacken idag vi planerade slänga.
Gav nästan 2000 de så de va ju bra.

Vi hörs sen//Peter

SLARV MED UPPDATERING

Oj vad jag slarvar med denna då...
Lotta och Robert hemma från semestern igen och de firades i Måndags med öl & cider för dom whiskey för mig.
Gött och trevligt va de även om de va lugnt.
Trött som bara fan va jag igår sov nästan hela dagen med lite korta avbrott.
Hunden va ju tvungen ut, middag skulle ordnas och den jävla cykeln som alltid har punktering skulle ordnas.
Denna gång köpte jag ny slang den förra va ju typ 10 år gammal kanske därför den inte höll så bra.
Idag va jag till Af en sväng dom hade ju kallat dit mig så...
Tog 1 timme dit och hem mötet 5 minuter...
Allt för dom skulle fråga om jag ville ha en jobbcoach för att lättare få jobb...
Vem fan får jobb nu för tiden...
Nu ska jag lämna dotter till hennes mamma sen blir de lite mat, bränns 2 skivor till en vän sen några droppar La chasse eller Lauders.
Ska ringa polaren sen också och se hur de gått för han på resan hem från Tyskland

Vi hörs sen//Peter

LÖRDAGSPARTY

Blev då lite fest i lördags i alla fall.
Benny Conny & jag började vid 4 med lite dricka och snacka skit.
Kom sen på att vi skulle lära Benny spela poker.
Gick ju rätt bra vi använde mitt konto och totalt blev de 1100:- plus.
Bea dök sen upp och blev med innan magda slutat jobba.
När väl Magda kom hem drog hon och Bea och hämtade Pia också som ville vara med.
Silver Dollar intog vi sen första gången på massa månnader.
Mycket känt folk träffa vi i alla fall.
Mycket trevlig kväll men söndagen va man ju lite seg.
Dock i full form igen men nykter sådan de är ju trots allt bara måndag än...

Vi hörs sen//Minearmy

RSS 2.0