SLARV MED UPPDATERING

Oj vad jag slarvar med denna då...
Lotta och Robert hemma från semestern igen och de firades i Måndags med öl & cider för dom whiskey för mig.
Gött och trevligt va de även om de va lugnt.
Trött som bara fan va jag igår sov nästan hela dagen med lite korta avbrott.
Hunden va ju tvungen ut, middag skulle ordnas och den jävla cykeln som alltid har punktering skulle ordnas.
Denna gång köpte jag ny slang den förra va ju typ 10 år gammal kanske därför den inte höll så bra.
Idag va jag till Af en sväng dom hade ju kallat dit mig så...
Tog 1 timme dit och hem mötet 5 minuter...
Allt för dom skulle fråga om jag ville ha en jobbcoach för att lättare få jobb...
Vem fan får jobb nu för tiden...
Nu ska jag lämna dotter till hennes mamma sen blir de lite mat, bränns 2 skivor till en vän sen några droppar La chasse eller Lauders.
Ska ringa polaren sen också och se hur de gått för han på resan hem från Tyskland

Vi hörs sen//Peter

Kommentarer
Postat av: Doktorn

Hur fan kan du tro att du inte får jobb om du inte tror det............ VILL MAN HA JOBB SÅ FÅR MAN DET OCH DET GÄLLER^ÄVEN DIG SLÖFOCK......

2009-08-06 @ 22:06:04
Postat av: MInearmy

Dra åt helvete idiot!

2009-08-07 @ 09:29:39
Postat av: Anonym

Lätt att snacka när man har jobb... 137 ansökningar senaste månaden 4 st har svarat... Alla dom 4 sa: Nej men det är ju lätt att få jobb... Nolla

2009-08-07 @ 13:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0