FÖDELSEDAG & SLARV

Vilket slarv av mig att inte uppdatera denna oftare.
Ska skämmas lite idag om jag inte väljer att ta mig några whiskey till kvällen.
Men jag hinner ju skämmas lite före annars...

Söndag va man rätt seg innan de blev tårta och paket till mig då farsan va förbi.
Blev rätt sent trots att man va dödstrött.

Måndag börjades med att fixa smörgåstårta och handla hem varor så skåpen va fulla igen.
Tråligt när dom är halvtomma om man blir sugen på något.
Köpte mig en ny dvdspelare också då min dog i söndags.
På eftermiddagen kom Conny över och drack kaffe vi käka  tårta jag fick paket (Tack) och sen blev vi sugna på öl...
Kvart i 6 fick vi skjuts till systemet så de va i sista sekunden de men öl och whiskey blev de i massor.
Spelade poker ett tag och båda vann conny vann massa jag vann lite...
Vid 21 blev de en tur till Pia och Tomas och de är nog den knasigaste delen av alla mina födelsedagar någonsin.
Kul som fan va de i alla fall.
Dom klädde upp mig i tajt klänning med åt helvete för stora bröst så nu e man glad man e kille...
Kanske publiserar bilderna sen...

Tisdag blev en dag av återhämtning så man orkar med resten av veckan.
Åker ev till Stockholm i morgon på Pridefestivalen och kollar in lite artister och träffar mina vänner från forumet.
Dock ska jag ju bestämma vad som sker idag först....

Vi hörs sen//Peter

Kommentarer
Postat av: BajenFANS

Hej där i skogen!



Ses i morrn!

2009-07-29 @ 16:48:19
Postat av: Milla

Gratulerar i efterskott du. Tycket du ska publicera bilderna sen ja ;)

Hälsningar från Norra Sverige. Vi e där nu :)

Närheten av Högakustenbron :)

2009-07-29 @ 18:15:05
URL: http://http:/
Postat av: BajenFANS

Det finns inte för "stora" bröst miner. Vill gärna se dig med dom..

2009-07-30 @ 14:00:41
Postat av: Milla

han hälsar tebax :)

2009-07-30 @ 15:33:32
URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/
Postat av: Fidde

Finns inte för stora lökar bara för hängiga.

Misstänker att dina inte hängde direkt.

Föresten vet du vad en Gammal kvinna har mellan brösten som en ung inte har? Naveln ju...

Så nog pallar vi med dessa bilder...

2009-07-30 @ 21:34:17
URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0