Kort om inget

Onsdag och dagarna går rätt fort.
Sjön har man ju i alla fall inte hunnit till.
Igår fick jag hem tvättmaskin i alla fall och Robert hjälpte till att bära in den.
Efter de så blev de till att ta oss lite öl och några whiskey.
Ja Lotta drack ju inte öl hon fick lite likör 43 som jag tror hon gilla.

Dagen ska väl inte innehålla så satans mycket tror jag ska städa av golven lite dom är ju fulla med hundhår annars blir de nog lugnt.
Någon lång promenad med hunden i solen så klart.

Funderar på att hyra mig en stuga i Säfsen 1 vecka och fiska och slöa nu innan skolan startar för Patricia.
Fint och skönt där ute och 20 meter till sjön från den stugan vi vill hyra då...

Vi hörs sen//Minearmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0