LOPPIS, FÖDELSEDAG & PARTY

Lördag och allt e lugnt.
Va nykter igår så de beror nog lite på de...
Varit på loppis på Hammarbacken nu och handlade faktiskt gardiner.
6 st för 50 kr så nu kan man byta i tvrummet.
Köpte dom av syster min som stod och sålde.

Mats fyller år idag Grattis på dej du e fan 2 dagar före mig kunde du inte väntat 2 dagar kunde vi fira samtidigt ju...

Party kan de bli idag i alla fall.
Mattias skulle kika förbi sen och Mats e man bjuden till på en liten Laphroaig, riktigt dyr whiskey alltså.
Kyrkviken... Tveksamt vädret ser ju inte så kul ut så förmodligen inte.
Men man vet ju aldrig kyrkis eller stan i kväll vi får se väder vind och lust

Vi hörs sen//Peter

Ibland lever Ludvika upp...
Ludvikafesten 2009

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nope, jag fick inte följa med... och så hade vi ingen barnvakt heller. Ja det ska jag göra :) Kram

2009-07-26 @ 01:25:07
URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0