Regnig måndag

Regnig måndag efter halv lugn helg.
Blev lite full i fredags men sen har de varit lugna gatan.
Tänker ju ta mig till sjön men varenda jävla gång kommer regnet.
Dock ett försök mot kvällen igen att fiska få se om de funkar
Får hoppas de håller upp i helgen i alla fall så Metallica besökarna slipper regn också till all dålig musik...
Ny tvättmaskin inkommer idag eller ny och ny jag har fått den och den funkar bra frågan är om de finns plats...
Har ju ett förråd så länge åt den annars.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

JA då har snart denna sega dag nått sitt slut också.
Funderar i alla fall på lite fiske nu.
Vädret ser okej ut och inte så mycket annat att göra.

Körde punktering på 2 däck när jag fiska med Robert o Lotta förra veckan.
Inte så kul skada får köpa nya däck och nya fälgar så man kan ju undra va fan som låg på vägen och döda båda vänster hjulen.

Jaja nog om de nu lite fiske tror jag innan Team Sportia stänger då kan man ju inte vara lat och köpa mask ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0