Flyttdax & helg rapport

Då kan man lägga ytterligare en helg till handlingarna.
Fredag blev lugn fram till ca halv 9 då jag tog och begav mig till Bea på lite fest.
När jag kom va de bara hon och Sofie där men strax efter kom ju Maria, Emil, Petra, Anders och några till.
Hade kul och drack massa whiskey.
FÖrsökte lära mig Sofies systemkamera också men de blev då bara tok...

Lördag och en tur till markanden blev de.
Köpte mig lite renkorv och 2 cd skivor Ac/dc-Fly on the wall och sen köpte jag Dio en samlings skiva.
Patricia och Jessica Hjalmar va med på marknaden och på något vis gick jag med på att ha barnen på natten.
Vet ej hur de gick till men så blev de även Jessica från Gränges kom hit och sov över.
Gick ju bra i alla fall och jag blev nykter då så klart.
Skulle varit kul att varit ut lite men inte allt går ju som man vill...

Idag har jag lämnat Patricia och Gränges Jessica hon Jessicas pappa där dom ska vara till i morgon.
Har också hämtat mitt nya köksbord jag slog till och köpte av Camilla & Fidde.
Nu blir de nog en lugn kväll med tv för i morgon funderar jag på att flytta mina saker ur köket och sätta upp gardiner i nya lägenheten..

Vi hörs sen//Minearmy

Kommentarer
Postat av: maxxen

Hoppas allt går bra med flytten.

2009-09-28 @ 08:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0