Moving on

Jaha då har man internet igen efter 7 timmars dött nät..
Skönt de även om man nu fått lite gjort.
Massa packat bara de viktigaste som är uppe.
Då slog de mig undra om jag skulle fixa bostad också så de blir nu nästa sak att genomföra.
Ska nog lösa sej det med och innerst inne är de ganska skönt att de till slut blev av.
Skulle skett för längesen egentligen men latmasken tog ju över en hel del.

Får se hur framtiden ser ut nu då man har ju både tankar och funderingar.
Finns ju förhoppningar också även om jag inte så mycket tror på dom.
Ja nu pratar jag om mina planer och tankar men de kommer nog bli alla tiders att bo själv.
Ingen att lyda eller lyssna på jo Patricia då men annars menade jag.
Kan komma och gå när man vill.
Konstigt också har inte bott själv på 15 år eller något men va fan de ska nog gå skit bra.

Marknad i helgen...
Planerna är lite suddiga än får nog se vad mina kära ska göra ja vänner alltså :)

Vi hörs sen//Minearmy

Kommentarer
Postat av: milla

ska du bo själv? Det va som fan. Var tar damen vägen då?

Är det nåt mera du har på listan behöva saker? Tänkte om de finns nåt man kan sälja när man är i farten ;)



Blir det Gränges endå eller?

2009-09-16 @ 18:05:11
URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0