NY BOSTAD PÅ GÅNG

Jaha ja här skrivs de inte ofta...
Lördagen va de lite alkohol som vanligt med Conny denna gång och mest poker om jag ska vara ärlig.
Kul va de men man va lite halv död så skönt de inte blev krogen då också.
Söndag gjorde jag fan inte ett skit gick knappt upp mer än när hunden ville ut men så kan man ju inte ha de.
Igår va jag till Af en sväng men de va dött jobbar på andra ställen nu med att hitta jobb i alla fall.
Dom ringde om lägenhet i morse så nu ska man då kanske bli Grängesbo igen.
Inte helt fel man har ju inte så långt och man tjänar ju massa 1000 i kostnader på att bo där.
Nu ska jag i alla fall kocka middag till mig och Patricia och nån kompis till hon som skulle med hem efter skolan.
Ska nog funka de med ju :)

Vi hörs sen//Minearmy

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad kul att ni kanske flyttar hit :) Då blir vi nästan grannar då :P Kram

2009-09-01 @ 12:34:51
URL: http://soffiloffis.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ok vad bra, hoppas den är fin o så nurå :) Är det en stor lgh?

2009-09-01 @ 17:53:20
URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0