VILKA JÄVLA SVIN!!!!

Då va de tisdag och lite förbannad är man.
Sitter jävla bedragare och tar pengar från ungens telefon.
30 kr varannan vecka.
Hur i hela helvete kan bluff företag som boomi.se få fortsätta ingå avtal med barn.
Ska jag skicka ut ungen att ta abbonemang på telefonen också??
Så igår fick jag nog och postade förljande till svinen på boomi.se:
Drar ni mer pengar från min 13 åriga dotters telefon igen kommer jag anmäla er direkt.
13 åringar får inte ingå avtal och de vet ni mycket väl men ni kollade upp vem som beställde och ingick avtal med er va???
Får man svar kommer de upp här direkt.
Visst har jag som förälder ett visst ansvar men som sagt får man inte ingå avtal med omyndiga personer.
Hur sen Msn.se kan samarbeta med dessa bluffare är för mig obegripligt.

Lägenhet går åt helvete.
Helgen va helt okej även om jag va lite full och dryg, sorry för de.
Tråkig vecka utan planer...
Nästa vecka ska jag till yrkesakademin och titta och få information.

Vi hörs sen//Minearmy

Uppdatering:
Har fått löfte nu om återbetalning av 330:-
Mycket trevlig kundtjänst va de ju i alla fall.
Lägenhet på gång också nu helt plötsligt.
Koll nu i eftermiddag :)

Kommentarer
Postat av: Robert

Ja jäkla svin som utnyttjar folk.. Bra att du skulle få tillbaka pengar iaf.. Jäklar vad seg jag var i söndags :P även om jag gick å la mig redan kl nio i Lördags ;P.. Ska du gå nåt på Kopparbergs marknad i helgen då??

2009-09-22 @ 19:22:56
Postat av: Minearmy

Ingen fjoll marknad för mig måste till Milla köpa bord och sånt först...

2009-09-22 @ 22:39:06
URL: http://minearmy.webblogg.se/
Postat av: Robert

Ok.. ja det är väl inget nytt att se på marknaden iaf så..samma samma år från år, men likväl ska man dit å glo varje gång :P

2009-09-23 @ 18:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0