Drängarna

Dåå va de äntligen fredag igen.
Kursen går bra har dock varit hemma torsdag fredag denna vecka.
Kvällen kommer börjas hos Anders och Petra då hon fyller år idag så man måste ju dit och gratta lite.
Ska väl in till stan sen då det är Drängarna på folkan ikväll...
Inte helt fel de mycket folk och skoj ska de bli

Vi hörs sen//Minearmy

Trött & slut men snart helg

Efter en trevlig helg får man vila upp sig på yrkesakademin nu en vecka.
Är dock så satans trött varje dag så de är inte sant.
Men de funkar och jag får fortsätta till sista Januari nu till att börja med i alla fall.

Snart fredag då slutar man redan kl 12.
Fest på kvällen hos Anders & Petra är de i alla fall.
Drängarna sen på folkan kommer man ju att kolla in som vanligt..

Vi hörs sen//Minearmy

YA, FEST & KK

De är då en satans dålig uppdatering på denna blogg vill jag lova...
Ska skälla ut nollan som sköter den sen.

Min första vecka på Yrkesakademin är över och det har gått rätt bra.
Fick ju börja samtidigt som 2 andra och de va skönt att slippa jobba själv hela tiden för alla är ju olika långt.
Kände ju Sofie lite sen förut och hon började ju så de va ju en till fördel.
Verkar bli bra de där har ju 1a veckan lärt oss de mesta om att läsa och göra ritningar. Vad alla symboler och konstigheter står för.
På måndag ska vi börja svarva i metal som är nästa steg på cnc utbildningen.
Mest ovant är att gå upp kl 5 för att dricka kaffe gå ut med unden innan bussen går kl 6.
Roy har i alla fall fått en kompis som går ut med han runt lunch varje dag så man har haltat en del denna vecka han är ju inte van med flera timmars promenad åt gången...

Festat lite senaste tiden också men de har varit både kul och gott så varför klaga på de...
Poker spelas de och till kvällen kanske man ger sej av mot Gränges eller Birken eller stan ja jag har inte en aning än som ni förstår...
Nä plocka av lite äta sen får de nog bli lite poker och kanske en lite whiskey...

Vårt kära forum har ju också legat nere 1 dygn pga server flytt då va man fan vilse i planeten med vad man skulle pyssla med...

Vi hörs sen//Minearmy

Störd i pokern

JA då har några dagar till gått sen jag hamnade i Nyhammar.
Funkar rätt bra och har massa bra vänner här så man hinner inte se mycket på tv.
Conny va ut och hälsa på igår de va ju trevligt.
Ska till han på fredag och inta lite whiskey och ha de trevligt.

Spelade poker igår gick rätt bra först i alla fall
Sen blev vi ju störda av branden utanför.

Vi hörs sen//Minearmy








1a Rapporten från Nyhammar

Ja då har man bott 1 vecka i Nyhammar och det funkar riktigt bra ju.
Börjar bli klar med allt bara en hylla som ska upp på väggen också sen är det klart.
Saknar dock borr till den men de ordnar man ju.

Sen sist har jag också kommit in på yrkesakademin så den 19/10 ska jag börja där i 1 år.
Får testa i 2 veckor först om de passar mig men de ska det nog göra.
Ska bli skoj att äntligen få en utbildning.
Blir cnc operatör på skolan dvs svarvar och gör ritningar och sånt.

Idag blir de nog en sup ikväll som de ser ut.
Får ev lite besök från Ludvika så de kan ju bli skoj även om folket här ute är skoj med ju :)
I morgon blir de lugna gatan då jag har Patricia igen och sen skulle en kompis till henne sova här.
Dock är jag ju bjuden till Gränges då men vi får se hur de blir

Vi hörs sen//Minearmy

Nyhammarsbo

Ja då va man Nyhammars bo då till slut.
Bott här 1 dag bara men än är de helt okej.
Inte fått hit mitt bredband än så jag fick låna av Veronica och Mats fick testa vilket som funka och de blev Comviq som funka...
Hade lite främmande igår, Benny Anders Petra Maria och Emil va hit.
Patricia hade en kompis här också men dom somna tidigt som bara den dom.
Nä en stund i soffan innan man ska träffa Benny & Fredrik för lite kvälls skoj Patricia har ju dragit till stan till Magda ikväll så...
Hoppas de kommer lite mer folk och blir med bara :)

Vi hörs sen//Minearmy

RSS 2.0