Förändringar

Oj så längesen man skrev här och massa har hänt.
Lämnar dock de tråkiga utanför bloggen då de inte hör hemma här.
Har senaste tiden haft de mycket kul med en del fester och träffat en massa folk.
Har till o med hänt saker jag inte trodde skulle ske mer men de lämnar vi såå länge.
Åkt en hel del polisbil senaste veckorna har haft bror min här på fest.
Mats har varit här och spelat för oss.
Vi har varit hos Mats också så han fick spela mer för oss.
Vi som festat har varit Petra, Anders, Irena sen jag då.
Benny har varit med någon gång också inte att glömma.

Nu e de i alla fall måndag och livet går sakta tillbaka till de tråkiga liv jag haft.
Dock kanske med en liten förändring dock.

Vi hörs sen//Minearmy

Nyår

Nyår firades in hos Anders då jag va solo i skogen.
Hade riktigt trevligt även om jag redan vid 1 vandrade hem i den svinkalla natten.
Fyrverkeri sköts i massor och lite whiskey tog jag mig även om de va i liten skala.
Igår låg jag i feber som "peppar, peppar" verkar gett upp idag.
Patricia har rymt till Borlänge för att titta på 2 från Idol med en kompis.
Hoppas hon har kul där.
SKa väl vad jag vet inte göra något alls idag men som vanligt de vet man ju inte före de sker oftast..

Vi hörs sen//Minearmy

Lite nyårs bilder





RSS 2.0