1a Rapporten från Nyhammar

Ja då har man bott 1 vecka i Nyhammar och det funkar riktigt bra ju.
Börjar bli klar med allt bara en hylla som ska upp på väggen också sen är det klart.
Saknar dock borr till den men de ordnar man ju.

Sen sist har jag också kommit in på yrkesakademin så den 19/10 ska jag börja där i 1 år.
Får testa i 2 veckor först om de passar mig men de ska det nog göra.
Ska bli skoj att äntligen få en utbildning.
Blir cnc operatör på skolan dvs svarvar och gör ritningar och sånt.

Idag blir de nog en sup ikväll som de ser ut.
Får ev lite besök från Ludvika så de kan ju bli skoj även om folket här ute är skoj med ju :)
I morgon blir de lugna gatan då jag har Patricia igen och sen skulle en kompis till henne sova här.
Dock är jag ju bjuden till Gränges då men vi får se hur de blir

Vi hörs sen//Minearmy

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, jasså det säger du ;p Nej det tror jag inte, tror att sverige tar de :D Men kan väl inte säga tt jag är så intresserad av fotboll men man måste ju ändå heja på sverige :)

2009-10-10 @ 15:20:21
URL: http://lottagustafsson.blogg.se/
Postat av: Lotta

Det kan man bli ändå ;p

2009-10-10 @ 17:50:21
URL: http://lottagustafsson.blogg.se/
Postat av: maxxen

Kul med yrkesakademin hoppas det blir bra.

2009-10-12 @ 10:36:10
Postat av: maria

Haha, tack farbror Peter! :P

2009-10-12 @ 20:06:44
URL: http://ladyluckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0