Massa har hänt

Kan man kalla detta att slarva med bloggen eller??
Varit på AF idag i alla fall och slutat kursen.
Fan jag får ju mer betalt hemma än på kursen men de e ju skit tråkigt hemma så nu ska de sökas jobb som bara den.
Ska i alla fall ut och äta med dom nästa helg skoj de ju :)
Sen sist har man fått en ny granne, Mats har flyttat sitt feta rövhål ut hit.
Har varit i Tyskland några gånger också.
Pokern har jag nästan slutat med.
Vet ej varför de har bara blivit så.
Patricia bor kvar och verkar trivas.
Hon e ju så gammal nu så hon e ju med massa vänner mest hela tiden.
Lever rätt mycket på facebook men börjar tröttna lite speciellt nu när värmen är på gång.
Roy får en massa promenader varje dag och de tror jag han mår ganska bra av.
Han klagar i alla fall inte :p

Vi hörs sen//Minearmy

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack för uppdatering :) Det är bara bra med oss, vi jobbar och står i för fullt. Hur är det själv då?

2010-03-17 @ 18:50:09
URL: http://lottagustafsson.blogg.se/
Postat av: maxxen

Kul att du är igång med bloggen igen.

2010-03-22 @ 07:07:39
Postat av: Martin

Hej, jag vet inte vart jag ska vända mig men jag kommer inte åt kandiskvinnor.se, allt jag får är en vit sida och besöker jag andra länkar inne på kändiskvinnor via google t ex forumet.kandiskvinnor.se/index.php?autocom=statistics

så får jag "The website you are trying to access is unknown in the system.".

2011-01-21 @ 16:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0